księgarnia - Przygody z książką

13:16:00 logos Nosko 3 Comments

Druga środa...drugie spotkanie z cyklem Przygody z książką.
Plan był prosty - trzeba oddać książki do biblioteki.
Książki oddane.
Pomysł kolejny narodził się sam - jedziemy do księgarni.
Biblioteka...księgarnia = dużżżo książek.
Macie tak, że za nim wydacie pieniądze... oglądacie książki na żywo, podpatrujecie w internecie ?
Ja tak mam. Z naszej wyprawy mamy odkrycie...seria Pierwsza Encyklopedia wydawnictwa Wilga.
Na serię składają się cztery pozycje: Pojazdy, Ciało Człowieka, Mój dzień, Zwierzęta.
Jaśka pochłonęły pojazdy...
A pożarły zwierzęta...a właściwie ślady dzika :)
Barwna grafika + ciekawostki + różna tematyka =
         pozycje, które mogą wciągnąć malucha.
Zobaczcie sami.
magda
Przygody z książką

3 komentarze:

  1. Nawet mi nie mów - jak moja banda wpada do księgarni, to dostają dzikiego szału. Wszystko chcą oglądać godzinami, a najbardziej cieszą się z tych książek... które już mają w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta seria, zapamiętuję - dla młodszej ;-)
    my ostatnio ze starszą przesiedziałyśmy w księgarni miłą godzinkę...

    OdpowiedzUsuń
  3. ahh księgarnie i biblioteki moglibyśmy godzinami odwiedzać

    OdpowiedzUsuń